Dostava

Dostavu vršimo na području Hrvatske i Europske Unije u suradnji s partnerom GLS General Logistics Systems Croatia d.d.

Sve naše proizvode pakiramo na način da prilikom transporta postoji minimalna mogućnost oštećenja. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Rok izrade naših proizvoda, odnosno narudžbe definiran je u Uvjetima plaćanja, odnosno rok izrade je 14 dana od datuma primitka uplate ako se narudžba plaća na transakcijski račun ili 14 dana od potvrde narudžbe ako se narudžba plaća prilikom preuzimanja paketa dostavljaču. Kada je narudžba u potpunosti spremna za slanje kontaktirat ćemo Vas putem e-maila i obavijestiti o datumu slanja Vaše narudžbe. Narudžba će biti poslana najkasnije u roku 2 radna dana nakon zaprimljene obavijesti.

Rok isporuke nakon predaje paketa dostavnoj službi GLS General Logistics Systems Croatia d.d. za područje Hrvateke je 3 dana, ali je dostava uglavnom unutar 2 radna dana. Rokove dostave za ostale zemlje EU možemo pojedinačno provjeriti s partnerom.

Rok izrade i dostave može biti dulji ako se radi o izvanrednim situacijama, o čemu će kupac biti pravovremeno obaviješten telefonski ili putem e-maila.

Trošak dostave za Hrvatsku iznosi 5 EUR (37,67 HRK) ako se narudžba plaća na transakcijski račun ili 7 EUR (52,74 HRK) ako se narudžba plaća prilikom preuzimanja dostavnoj službi za sve narudžbe ukupne vrijednosti manje od 120 EUR (904,14 HRK). Za narudžbe iznad ukupne vrijednosti 120 EUR (904,14 HRK) trošak dostave snosi prodavatelj.

Trošak dostave za ostale zemlje EU provjeravamo na razini individualne narudžbe te isti komuniciramo prilikom potvrde narudžbe putem e-maila. Trošak dostave za ostale zemlje EU snosi kupac, bez obzira na ukupnu vrijednost narudžbe.

Povrat robe i sredstava

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, te adresu elektroničke pošte. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Iznimka od ovog ovlaštenja prema čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača odnosi se na proizvode za koje čl. 79. st.1  Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas Sweet Stitches, Obrt za proizvodnju, trgovinu i usluge vl. Stjepan Radoš posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku. Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju. 

Reklamacije i povrat sredstava

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kada je isporučen originalno zapakiran paket te kada je proizvod preuzet uz obavezan potpis na dostavnici, time potvrđujete da je proizvod uredno isporučen.

Za sve proizvode vrijedi zakonski propisani rok za reklamaciju. Dogodi li se unutar tog roka da je proizvod, promijenio svojstva, a što proizlazi iz nepridržavanja propisanih postupaka njege i održavanja, Sweet Stitches, Obrt za proizvodnju, trgovinu i usluge vl. Stjepan Radoš ne odgovara za nastala oštećenja. U protivnom proizvod možete vratiti te isti može biti zamijenjen za isti ili slični novi proizvod, možemo ga popraviti o našem trošku te se može ostvariti popust ili povrat uplaćenog iznosa.

Zamolili bismo Vas da nam se za sve eventualne reklamacije ili pritužbe najprije javite s opisom i/ili fotografijama oštećenja na e-mail adresu sweet.stitches.hr@gmail.com, te ćemo Vašu reklamaciju obraditi što je prije moguće te dogovoriti daljnje korake za zamjenu ili povrat navedenih proizvoda.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godinu dana od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Materijalni nedostatak postoji:

ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata

ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane

kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti

ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).

Primjerenost proizvoda za normalno korištenje obično se provjerava s obzirom na uobičajenu robu jednake vrste ili uzimanjem u obzir izjava pružatelja usluge o karakteristikama robe, koje je dao pružatelj usluge ili proizvođač putem reklamiranja, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na proizvodu. Ukoliko proizvod ima materijalni nedostatak, kupac je obvezan pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku, detaljno opisati nedostatku i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda. Primjer izjave o obavijesti pružatelja usluge o materijalnom nedostatku možete naći ovdje link ovdje. Odgovornost za materijalne nedostatke pružatelja usluge ne postoji u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (tj. treće osobe), osobito ako nastanu zbog nepravilnog korištenja, mehaničkih oštećenja ili nedovoljnih zahvata (popravaka). Za pravne odnose stranaka u vezi sa materijalnim nedostatcima, primjenjuju se odredbe zakona o obaveznim odnosima i/ili zakona koji uređuje zaštitu potrošača.

Podnošenje prigovora

Prigovore i žalbe u pismenom obliku možete poslati na mail adresu sweet.stitches.hr@gmail.com, a odgovor ćete zaprimiti najkasnije u roku 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora. Kupac ima pravo na raskid ugovora prema Zakonu o zaštiti potrošača. Pravo se ostvaruje u roku i na način predviđen zakonom.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova   (Platforma za ORS)

U slučaju neriješenih prigovora potrošači  mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16). Sweet Stitches, Obrt za proizvodnju, trgovinu i usluge vl. Stjepan Radoš će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska,  ili na http://www.hup.hr/